Betrokken
Hoge klanttevredenheid
Praktisch
Advies op maat
Vakkundig
Breed trainingsaanbod

Précon klanten zijn tevreden klanten!

Al meer dan 10 jaar is Précon Consulting Group in het bezit van twee Cedeo erkenningen, namelijk: Organisatieadvies en Maatwerk Bedrijfsopleidingen. Cedeo is een onafhankelijke certificerende instantie die klanttevredenheidsonderzoek uitvoert onder de afnemers van adviestrajecten en opleidingen. Een Cedeo-erkenning betekent dat meer dan 80% van de klanten zeer tevreden is over de kwaliteit van de geleverde diensten!

In het najaar van 2019 is het marktonderzoek uitgevoerd. Cedeo benadert klanten middels een willekeurige steekproef uit ons klantenbestand.

We zijn verheugd te kunnen melden dat onze erkenningen voor zowel Organisatieadvies als Maatwerk Bedrijfsopleidingen zijn verlengd voor een periode van 2 jaar!

Enkele quotes van de geïnterviewden:

“We wilden onze processen certificeren en hebben gebruik gemaakt van de ervaring en technieken van Précon, zoals methodes, analyses en hardware. Nu alles is opgezet komt Précon jaarlijks een aantal keren langs voor training en advies.”

“Précon kan goed op de winkel passen. Zij doen de dingen zoals we het zelf ook zouden doen.”

“Voor de verschillende diensten die we hebben afgenomen zijn verschillende adviseurs met hun eigen expertise betrokken geweest. Dat werkt heel fijn. De adviseurs geven heldere antwoorden en uitleg.”

“De trainingen worden volledig op maat gemaakt en zijn echt op het werk in de praktijk in onze fabriek gericht.”

Natuurlijk zijn we trots! De erkenning onderstreept de kwaliteit van onze geleverde diensten, waar we samen met de klant dagelijks aan werken.

Ook is er ruimte voor verbetering, bijvoorbeeld op het gebied van relatiebeheer. We gaan zeker aan de slag met de tips om onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen.

Nieuwsgierig geworden?

Lees het volledige onderzoeksrapport

Meer weten over ons trainingsaanbod?

Bekijk ons aanbod

Terug naar overzicht

Blijf op de hoogte

Abonneer je op onze nieuwsbrief, onze maandelijkse blik op food en non-food kwaliteitsmanagement.